Dostępność:Na zamówienie
Czas wysyłki:Od 2h dla produktów w naszym magazynie, produkty na zamówienie - zależnie od dostępności u importera
Kod producenta:5AVR5000SE
Kod EAN:5904100450152
Stan produktu:Nowy
Stabilizator napięcia sieciowego AVR 5000VAłączy w sobie cechy 2 urządzeń: regulatora napięcia i urządzenia przeciwprzepięciowego.
Główną funkcją jestautomatyczna regulacja napięcia podawanego na wejściu stabilizatora. Urządzenie poprawia parametry napięcia podawanego m.in. z sieci lokalnej lub generatora prądotwórczego. Tłumi również zakłócenia wprowadzane do sieci elektrycznej przez inne urządzenia.
Z jakimi urządzeniami współpracuje AVR 5000VA?
2. Gwarancja
2.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji na swoje produkty na okres 12 miesięcy przy sprzedaży na fakturę (np. przy sprzedaży hurtowej) oraz na okres 24 miesięcy przy sprzedaży na paragon (np. przy sprzedaży detalicznej).
2.2 Wszelkich napraw produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. dokonuje wyłącznie serwis VOLT Polska Sp. z o.o.
2.3 Wymiana produktów marki VOLT Polska Sp. z o.o. na nowe następuje po 3 naprawach gwarancyjnych.
2.4 Uprawnienia Użytkownika z tytułu udzielonej gwarancji na produkty marki VOLT Polska Sp. z o.o. wygasają automatycznie:
W przypadku uszkodzenia produktu powstałego na skutek:
2.5 W przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia, lub zerwania plomb, lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację produktu.
3. Reklamacja
3.1 Klient może złożyć reklamację w ciągu 30 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiły usterki. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej, wysyłając wiadomość e-mail na adres: reklamacje@voltpolska.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: (58) 500-81-58 lub pisemnie na adres: ul. Świemirowska 3, 81-877 Sopot.
3.2 Podstawą zgłoszenia i przyjęcia reklamacji jest dostarczenie prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub kopii dokumentu sprzedaży (faktura, paragon) oraz formularza reklamacyjnego.
3.3 Zgłoszona usterka podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdza, czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta.
3.4 Za sprzęt odebrany po terminie 30 dni od daty naprawy usterki, pobierana jest opłata za składowanie w wysokości 2% aktualnej ceny produktu za każdy dzień zwłoki. Po upływie 90 dni sprzęt zostaje zezłomowany.
3.5 W trakcie naprawy serwis kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów naprawy oraz po zakończeniu prac, kiedy sprzęt jest gotowy do odebrania.
3.6 Serwis zastrzega sobie prawo zwrotu nienaprawionego sprzętu Klientowi, jeśli np. nie ma dostępnych części lub z powodu innych czynników niezależnych od serwisu.
3.7 Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu Klientowi, jeśli po jego weryfikacji usterka jest inna niż ta podczas zgłoszenia reklamacji.
3.8 Reklamacja towaru, który nie został odpowiednio zabezpieczony do transportu, będzie odrzucona.
3.9 Serwis nie zajmuje się pogwarancyjną diagnozą oraz naprawą akumulatorów.
3.10 Wszystkie podzespoły i elementy elektroniczne (wchodzące w skład urządzenia), wymieniane podczas naprawy na nowe, podlegają całkowitej utylizacji po stronie serwisu VOLT POLSKA SP. Z O.O. zaraz po zakończeniu procesu serwisowego. Dotyczy to zarówno reklamacji gwarancyjnej, jak też naprawy pogwarancyjnej.
4. Czas naprawy
4.1 Firma VOLT Polska Sp. z o.o. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia towaru na serwis.
4.2 W przypadku konieczności zamówienia dodatkowych części potrzebnych do naprawy okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
4.3 Czas naprawy może również ulec wydłużeniu w wyniku wykrycia przez serwis nieujawnionych informacji np. o zalaniu, ingerencji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę sprzętu.
5. Koszty weryfikacji serwisowej
5.1 Koszty weryfikacji serwisowej obejmują m.in. opłatę za wysyłkę kurierską urządzenia z powrotem na adres Klienta oraz ekspertyzę serwisową i równe są 60 zł brutto.
5.2 Koszty weryfikacji serwisowej nie obejmują urządzeń wysłanych do serwisu z rzeczywistą i zweryfikowaną przez serwis usterką oraz objęte gwarancją.
5.3 Koszty weryfikacji serwisowej są naliczane, jeśli wysłane urządzenie jest sprawne, przejdzie pozytywnie testy serwisowe i objęte jest gwarancją.
5.4 Koszty weryfikacji serwisowej naliczane są do wszystkich wysłanych urządzeń, nieobjętych aktualną gwarancją.
5.5 Nieuzasadnione przesłanie produktów do serwisu VOLT Polska Sp. z o.o. łączy się z testowaniem produktu za opłatą. Nieuzasadnione przesłanie produktów oznacza m.in. brak przesłania swoich namiarów kontaktowych (telefon, mail), brak przesłania opisu reklamacji.
6. Koszty naprawy serwisowej
6.1 Urządzenia wysłane do serwisu, które objęte są aktualną gwarancją i posiadają rzeczywistą usterkę, naprawiane są bezpłatnie.
6.2 W wypadku wykrycia usterek opisanych w pkt 2.4 regulaminu, koszty naprawy równe są kosztom naprawy pogwarancyjnej.
6.3 Do kosztów naprawy doliczane są koszty opisane w pkt 5.3 regulaminu.
6.4 Do kosztów naprawy mogą zostać doliczone koszty modyfikacji, uzgodnione wcześniej między Klientem i serwisem.
7. Koszty naprawy pogwarancyjnej
7.1 Wszystkie koszty dotyczące naprawy urządzenia po okresie gwarancji naliczane po stronie Klienta.
7.2 Ceny naprawy szacowane są przez serwis w podstawie cen części użytych do naprawy, doliczając koszty weryfikacji serwisowej i czasu pracy serwisantów.
7.3 W przypadku wykrycia dodatkowych usterek lub możliwości naprawy, serwis kontaktuje się telefonicznie w celu ustalenia zakresu robót.
7.4 W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu, Klient zostaje obciążony kosztami weryfikacji serwisowej.
7.5 W przypadku rezygnacji z naprawy po ustaleniu kosztów i potrzebnych części, Klient zostaje obciążony kosztami dotychczasowego postępowania oraz zamówionych lub zakupionych części.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.