wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Zmiana języka

PolskiAngielski

Waluta

Kategorie

Kontakt

  • PAJM
  • E-mail:sklep@pajm.pl
  • TelefonRadom sklep / wysyłki:+48 (48)3314420 wew. 21
    Komórkowy: +48 885886655
    Właściciel - Sprzedaż hurtowa Paweł Kaźmierczak: +48 601053352
    Radom serwis, wypożyczalnia: +48 (48)3314420 wew. 22
    Komórkowy: +48 669777799
    E-mail: serwis@pajm.pl
    Oddział Wierzbica
    sklep, serwis, wypożyczalnia:
    +48 (48)6181927
    Komórkowy: +48 603080836
  • FaxRadom +48 (48)3314420 wew. 21
  • Godziny działania sklepuRadom: Pon-piąt 8-17
    Sobota 9-14 Oddział Wierzbica: Pon-piąt 7-18
    Sobota 8-14

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • PayPal
  • Przelewy24
  • Sandander Consumer
  • Autoryzowany dealer
  • Darmowa dostawa
01
0

Aktualności

Super promocje

Regulamin

1. Strony transakcji

a. Firma PPHU PAJM i PAJM.pl zwana dalej Sprzedawcą prowadzi poprzez stronę  wysyłkową sprzedaż: elektronarzędzi, maszyn, akcesoriów oraz osprzętu.

b. Stroną dokonującą zakupów w Internetowym sklepie firmy jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, zwana dalej Nabywcą.


2. Przedmioty transakcji

a. Przedmiotami prowadzonych transakcji są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronie www.pajm.pl,  w momencie składania zamówienia.

b. Ceny wszystkich produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (brutto).

INFORMUJEMY, ŻE CENY W NASZYCH SALONACH SPRZEDAŻY MOGĄ ODBIEGAĆ OD PREZENTOWANYCH NA STRONACH, W ZWIĄZKU Z CZYM W CELU UNIKNIĘCIA NIEPOROZUMIEŃ, UPRZEJMIE PROSIMY O ZAMAWIANIE PRODUKTÓW, ZGODNIE Z PRZEDSTAWIONĄ OFERTĄ ORAZ WEDŁUG ZALECEŃ PODANYCH NA STRONIE.

c. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sprzedawcy są fabrycznie nowe, posiadają wymagane atesty, instrukcje obsługi i są objęte pełną polską gwarancją producenta.

d. W przypadku gdy produkt ma ustawioną cenę promocyjną, a nie jest aktualnie dostępny w magazynie (ilość w magazynie jest równa 0 lub -1,-2 itp) zastrzegamy sobie prawo odrzucenia oferty zakupu, jeśli nie będziemy mogli utrzymać promocyjnej ceny sprzedaży.


3. Składanie zamówień

a. Składanie zamówień odbywa się poprzez: wypełnienie formularza zamówienia na stronie sklepu www.pajm.pl;
- przesłanie zamówienia e-mailem na adres sklep@pajm.pl;
- przesłanie zamówienia faksem na numer (+48) 48 3314420 (Radom)
- kontakt telefoniczny z obsługą sklepu pod numerem: (+48) 48 3314420 (Radom) - kontakt telefoniczny z obsługą sklepu pod numerem: (+48) 601053352 (Radom)
- zamówienie za pośrednictwem portali zakupowych (np.Ceneo, Allegro) dla takich zamówień koszty oraz formy dostawy, są zdefiniowane w ramach możliwości tych systemów, w związku z tym zastrzegamy sobie możliwość zmiany formy dostarczenia produktów zakupionych za pośrednictwem tych systemów, w celu uniknięcia nieporozumień, prosimy o składanie zamówień na naszej stronie.


b.Od chwili złożenia zamówienia do chwili wystawienia faktury klient ma prawo anulowania zamówienia lub zmiany danych umieszczonych na fakturze. Aby to uczynić należy wysłać e-mail z formularzem zawartym w zakładce "Zwroty" lub zadzwonić pod podane numery telefonów oraz przedstawić dane, które mają zostać zmienione. Po ich potwierdzeniu klient może dokonać zmiany.
Od chwili wysłania towaru klient nie może anulować zamówienia, ani zmienić adresu dostawy. Zamawiający zgadza się na obciążenie go kosztami nieodebranej przesyłki za pobraniem. Koszty poniesione przez sklep za nieodebrane przesyłki z formą płatności za pobraniem, będą odzyskiwane przez sklep.
Pieniądze za towar zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Poniesione przez klienta koszty związane z dostarczeniem towaru do magazynu Sprzedającego, jak również koszty poniesione przez sprzedającego związane z wysyłką do klienta nie podlegają zwrotowi. Koszty dostawy i odesłania produktu nie podlegają zwrotowi. W przypadku zwrotu, sklep zwróci kwotę za towar, pomniejszoną o poniesiony koszt dostawy. Według poniższej tabeli:

 

Zapłata przed dostawą

Przelew (przedpłata), Systemy szybkich płatności online, Raty

Waga do 30 kg

25 zł

Waga do 50 kg

45 zł

Waga do 70 kg

70 zł

Waga do 100 kg

100 zł

Waga do 200 kg

150 zł

Waga do 300 kg

200 zł

Waga powyżej 300 kg

250 zł

Koszty pobrania, również nie podlegają zwrotowi
 

Zwrotów należy dokonywać na poniższy adres:
PAJM.PL
ul. Kierzkowska 2
26-600 Radom

Załączniki PDF:

- Okoliczności utraty prawa do odstąpienia od umowy (pouczenie o odstąpieniu od umowy)
- Formularz zwrotu towaru (odstąpienie od umowy)


4. Reklamacje

Kupując produkt na http://www.pajm.pl mają Państwo możliwość składania reklamacji poprzez nasz sklep internetowy.

Aby zgłosić reklamację należy zalogować na na swoje konto (jeżeli jeszcze Państwo nie posiadają konta zapraszamy do rejestracji w poniższym linku: http://www.pajm.pl/rejestracja.html) i wejść w zakładkę "Panel klienta" tam znajdą Państwo opcję jaką jest "Reklamacja".


Osoby nie zarejestrowane prosimy o składanie reklamacji poprzez poniższy formularz.

a.Wszystkie maszyny sprzedawane poprzez naszą firmę posiadają ogólnopolską gwarancję, która jest respektowana w autoryzowanych serwisach gwarancyjnych i centralnym serwisie, lub tylko w centralnym serwisie gwarancyjnym. W większości maszyn jest dostępna gwarancja w systemie "Door to Door", bądź w autoryzowanych serwisach. Sugerujemy, powyższą drogę z racji przyspieszenia procedury reklamacyjnej. W przypadku wyjątków od tych zasad, patrz pkt. 2

b.W przypadku konieczności dostarczenia zakupionego sprzętu w ramach reklamacji do siedziby firmy PAJM (26-600 Radom, ul. Kierzkowska 2), koszt dostarczenia reklamowanego towaru ponosi reklamujący, jeśli reklamacja zostanie uznana, odeślemy reklamację na własny koszt.

Załączniki PDF:

- Formularz reklamacyjny


5. Gwarancje

Wszystkie towary w ofercie Sprzedawcy są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. Okres gwarancji zależy od producenta.


Do większości towaru dołączona jest karta gwarancyjna (wyjątkiem są firmy które rozpatrują roszczenia gwarancyjne na podstawie tylko dołączonego dowodu zakupu).
Naprawy gwarancyjne wykonywane są przez autoryzowane placówki serwisowe na terenie Polski lub centralne serwisy gwarancyjne, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.

Szczegółowe warunki gwarancji, reklamacji, oraz ich warunków są z reguły podane w dołączonej karcie gwarancyjnej, lub na stronie producenta.

Standardowy minimalny okres ochrony gwarancyjnej to 12 miesięcy.
Równocześnie warunki te nie umniejszają, ani nie zmieniają aktualnych przepisów KC dotyczących gwarancji, rękojmi, niezgodności towaru z umową.

Aby sprawdzić dokładne warunki gwarancji należy przejść do zakładki "Warunki gwarancji"


6. Formy płatności

a. Przedpłata - tradycyjny przelew na któreś z naszych kont w bankach PKO BP, lub mBANK numery kont otrzymasz od nas w zamówieniu.

b. Kredyt ratalny - zakupy na raty, bez wychodzenia z domu. Czas realizacji takiego zamówienia może wynieść + 5 dni roboczych.

c. System szybkich płatności online, oraz płatności kartą

d. Pobranie - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki za to formę płatności jest doliczana opłata manipulacyjna którą sami ponosimy maksymalna kwota zamówienia przy tej formie dostawy / płatności to 10000zł

e. Przelew z odroczoną formą płatności, tylko dla klientów którzy taką formę mają zaakceptowaną przez naszą firmę.

Wszelkie ewentualne koszty płatności są podane w procesie zamawiania w koszyku zamówienia, przed akceptacją jego warunków.

Termin zapłaty dla wyżej wymienionych form (nie dotyczy formy płatności - Pobranie) wynosi 3 dni robocze, po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.


7. Formy dostawy i odbioru:

Dostawy produktów realizowane są na terenie całego kraju (istnieje możliwość wysłania produktów za granice kraju, wówczas koszt wysyłki jest ustalany indywidualnie. W przypadku chęci zamówienia z dostawą poza granice naszego kraju, prosimy o e-mail z podaniem adresu dostawy, oraz jaki przedmiot ma być dostarczony)

Sprzęt dostarczany jest za pośrednictwem:

a) Firm kurierskich

b) Naszego transportu


Wszelkie informacje na temat powyższych są dostępne podczas procesu zamówień.
Status przesyłki można sprawdzać na bieżąco, na podanych powyżej stronach, wpisując numer listu przewozowego otrzymany od wybranej firmy kurierskiej, na podany przy zamówieniu adres e-mailowy.

W przypadku przesyłek o dużych gabarytach, nie normatywnych, o dużej wadze, zastrzegamy sobie prawo wysyłki kurierem innym niż wybranym, oraz zmianę kosztów dostawy.

W przypadku, gdy koszt dostawy miałby ulec zmianie, skontaktujemy się z Tobą, i poinformujemy o dodatkowych kosztach przed wysyłką.


c) Umożliwiamy również odbiór w naszych salonach sprzedaży

Odbiór osobisty jest możliwy, tylko po uprzednim opłaceniu za zamówienie przelewem, lub kartą.
Towar we wskazanym przez kupującego punkcie odbioru, będzie możliwy do odbioru nie wcześniej, niż w przeciągu 2-5 dni roboczych. O możliwości jego odebrania poinformujemy zamawiającego mailem.

Prosimy o wybranie planowanego miejsca odbioru


8. Informacje o przesyłce:

Przesyłki proszę się spodziewać w przeciągu 1-2 dni roboczych. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie.
Ale firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo do dostarczenia przesyłki w przeciągu 5 dni roboczych. Wobec tego, w przypadku niedostarczenia przesyłki w w/w terminie prosimy o kontakt z nami +48 (48)3314420.

UWAGA KURIER NIE MA OBOWIĄZKU TELEFONICZNEGO POWIADAMIANIA O KTÓREJ GODZINIE BĘDZIE Z PRZESYŁKĄ.
Jeśli chcesz uzyskać przybliżoną godzinę dostawy, prosimy skontaktuj się ze spedytorem, który tą przesyłkę do Ciebie dostarcza.
Należy posługiwać się otrzymanym numerem listu przewozowego.


9. Czas realizacji zamówienia:

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynie naszego dostawcy.
Najczęściej zamówienia które wpływają do godz.12 są wysyłamy tego samego dnia, dotyczy to przesyłek za pobraniem oraz towarów które mamy w magazynie.
Czas realizacji jest to czas, który upływa od wpłynięcia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do Ciebie, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru. W takim przypadku zostaniesz o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.
O ewentualnym opóźnieniu w czasie realizacji, powiadomimy Cię telefonicznie lub przez e-mail w momencie sprawdzenia przez nas pozycji z zamówienia.
W dniu pakowania pozycji z zamówienia, poprzez system naszego sklepu wysyłamy e-mail z informacją o wysyłce. Jeśli dzień wysyłki takiej informacji jest dzień roboczy przesyłka zostanie tego samego dnia przekazana kurierowi.
W przypadku gdy nasz magazyn, stwierdzi że z powodu np. uszkodzonego towaru , nie możemy tego dnia zrealizować Twojego zamówienia, wyślemy do Ciebie e-mail o opóźnieniu w realizacji zamówienia.
W przypadku towarów na zamówienie, czas realizacji takiego zamówienia jest zależny od dostępności produktu w magazynie importera, w przypadku gdy importer nie ma zamówionego produktu w swoim magazynie i czas realizacji takiego zamówienia miałby wynieść dłużej niż 30 dni, takie zamówienie zostanie anulowane przez obsługę sklepu.
Powyższe nie dotyczy produktów które mają ustawioną datę dostępności w naszym magazynie (oczekujemy na dostawę)


10. Koszty przesyłki:

Zostały podane przy każdej z ewentualnych form dostawy.
W przypadku zakupu poprzez serwis zakupowy np. Ceneo, obowiązują formy dostawy zgodne z tymi podanymi w naszym sklepie, serwisy takie nie mają możliwości technicznych na dokładne zdefiniowanie dostępnych form dostawy, tak jak to mam miejsce w naszym sklepie.

 

11. Uszkodzenia transportowe:

W przypadku widocznych zewnętrznych uszkodzeń przesyłki,(odkształceń, pęknięć, dziur itp.) taką przesyłkę należy KONIECZNIE OTWORZYĆ w obecności kuriera, po uprzednim podpisaniu przyjęcia przesyłki.
(kurier nie pozwoli otworzyć przesyłki bez wcześniejszego podpisania odbioru, w razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki kurier jest zobowiązany do spisania protokołu). Jeśli kurier nie ma protokołu uszkodzeń przy sobie, należy sporządzić taki protokół samemu, na którym należy wpisać numer listu przewozowego, oraz opisując dokładnie uszkodzenia przesyłki, oraz sposób jej zabezpieczenia.
W przypadku braku uszkodzeń zewnętrznych, wskazane jest również sprawdzenie zawartości przesyłki. Jeśli dostarczany przedmiot jest uszkodzony, najlepiej zrobisz jeśli od razu skontaktujesz się z nami +48 (48)3314420
W przypadku nie spisania takiego protokołu w momencie dostarczenia przesyłki, będziemy zmuszeni stosować się do obowiązującego Kodeksu Cywilnego, którego urywki przedstawiamy poniżej.
Art. 545.
§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Art. 548.
§ 1 : Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.



12. Dokumenty sprzedaży

a. Do każdego zakupionego produktu dołączony jest paragon lub faktura VAT (na życzenie Nabywcy).
b. Nabywca w momencie dostawy powinien sprawdzić, czy dowód zakupu jest dołączony do przesyłki.
c. W każdym momencie sklep może wystawić duplikat dowodu zakupu i wysłać go w PDF-ie na podany adres e-mail.


13. Ochrona prywatności i inne prawa

a. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.2.

b. Sklep internetowy umożliwia Klientom:

ab1) składanie zamówień (ofert zakupu) towarów oferowanych za pośrednictwem tej witryny i zawierania umów sprzedaży na odległość.
ab2) uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w sklepie internetowym oraz w salonach sprzedaży.

Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.pajm.pl kierowane do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
Sklep internetowy przyjmuje zamówienia (przyjmuje ofertę zakupu) poprzez stronę www.pajm.pl, wysyłając na podany w formularzu adres e-mailowy oferenta potwierdzenie złożenia zamówienia. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem.
Za moment przyjęcia zamówienia uważa się przekazanie zamawiającemu informacji o wysłaniu, lub zleceniu wysłania przedmiotów wchodzących w skład oferty (potwierdzenia złożenia zamówienia).


14. Postanowienia końcowe

a. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Mimo naszych starań, nie gwarantujemy, że opisy nie zawierają ewentualnych błędów także w cenach oferowanych produktów, oraz do wycofania oferty lub anulowania zamówienia z wyżej wymienionych powodów.
Zdjęcia przedstawionych produktów są zdjęciami przypisanymi do tego produktu na dzień wprowadzenia oferty na stronę sklepu. Produkty te są modyfikowane przez producentów, co za tym idzie może wystąpić sytuacja że produkt pod tym samym numerem katalogowym będzie inaczej wyglądał niż przedstawiony na zdjęciu.
b. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje i tym podobne) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Zawsze możesz skorzystać z prawa do zwrotu.
c. W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, równocześnie regulamin sklepu nie wyłącza, ani nie ogranicza przepisów obowiązujących w aktualnym Kodeksie Cywilnym.
d. Składając zamówienie Nabywca akceptuje powyższy Regulamin.
e. Koszt rozmowy telefonicznej jest zgody z cennikiem operatora.
f. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy (dotyczy zakupów firma-firma)


15. Zaufane opinie

Dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e-mail do Ceneo SA z siedzibą we Wrocławiu oraz na przetwarzanie przez sklep Pajm.pl oraz Ceneo SA, danych osobowych Nabywcy w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w sklepie Pajm.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).


16. Dane ewidencyjne

SKLEP INTERNETOWY POD ADRESEM WWW.PAJM.PL PROWADZONY JEST POPRZEZ DWIE FIRMY:
P.P.H.U. PAJM
26-680 Wierzbica
Plac Jana Pawła II 4
Nip 948-218-68-86
Regon 672777610
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 1524
wydanej przez Wójta Gminy Wierzbica


ORAZ:
PAJM.pl
26-600 Radom
ul. Kierzkowska 2
Nip 796-184-23-24
Regon 670985712
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem: 1802
wydanej przez Wójta Gminy Wierzbica

17. Klienci Hurtowi
Mimo dokładania wszelkich starań, nie gwarantujemy że cena hurtowa pokazana na sklepie będzie ceną aktualną, wynika to z tego że sklep mamy prowadzony poprzez dwie firmy a system sklepu internetowego widzi ceny hurtowe tylko na jednej firmie, wobec tego może się zdarzyć sytuacja że cena podana na sklepie będzie odbiegać od aktualnej ceny hurtowej. Jeśli taka sytuacje będzie mieć miejsce, skontaktujemy się z Tobą przed wysyłką towaru.


Przejdź do strony głównej