wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Zmiana języka

PolskiAngielski

Waluta

Kategorie

Kontakt

  • PAJM
  • E-mail:sklep@pajm.pl
  • TelefonRadom sklep / wysyłki:+48 (48)3314420 wew. 21
    Komórkowy: +48 885886655
    Właściciel - Sprzedaż hurtowa Paweł Kaźmierczak: +48 601053352
    Radom serwis, wypożyczalnia: +48 (48)3314420 wew. 22
    Komórkowy: +48 669777799
    E-mail: serwis@pajm.pl
    Oddział Wierzbica
    sklep, serwis, wypożyczalnia:
    +48 (48)6181927
    Komórkowy: +48 603080836
  • FaxRadom +48 (48)3314420 wew. 21
  • Godziny działania sklepuRadom: Pon-piąt 8-17
    Sobota 9-14 Oddział Wierzbica: Pon-piąt 7-18
    Sobota 8-14

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • PayPal
  • Przelewy24
  • Sandander Consumer
  • Autoryzowany dealer
  • Darmowa dostawa
01
0

Aktualności

Super promocje

Reklamacje

Kupując produkt na http://www.pajm.pl mają Państwo możliwość składania reklamacji poprzez nasz sklep internetowy.

Aby zgłosić reklamację należy zalogować na na swoje konto (jeżeli jeszcze Państwo nie posiadają konta zapraszamy do rejestracji w poniższym linku: http://www.pajm.pl/rejestracja.html) i wejść w zakładkę "Panel klienta" tam znajdą Państwo opcję jaką jest "Reklamacja".


Osoby nie zarejestrowane prosimy o składanie reklamacji poprzez poniższy formularz.

1.Wszystkie maszyny sprzedawane poprzez naszą firmę posiadają ogólnopolską gwarancję, która jest respektowana w autoryzowanych serwisach gwarancyjnych i centralnym serwisie, lub tylko w centralnym serwisie gwarancyjnym. Niektóre produkty z naszej oferty są również objęte gwarancją obowiązującą na całym świecie.
W większości maszyn jest dostępna gwarancja w systemie "Door to Door", bądź w autoryzowanych serwisach. Sugerujemy, powyższą drogę z racji przyspieszenia procedury reklamacyjnej. W przypadku wyjątków od tych zasad, patrz pkt. 2

2.W przypadku konieczności dostarczenia zakupionego sprzętu w ramach reklamacji do siedziby firmy PAJM (26-600 Radom, ul. Kierzkowska 2), koszt dostarczenia reklamowanego towaru ponosi reklamujący, jeśli reklamacja zostanie uznana, odeślemy reklamację na własny koszt.

3. Informacja na temat uznania, bądź nieuznania reklamacji zostanie Ci przekazana drogą e-mailową.

 

Załączniki PDF:

- Formularz reklamacyjny
Przejdź do strony głównej