Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Kupując produkt na http://www.pajm.pl mają Państwo możliwość składania reklamacji poprzez nasz sklep internetowy.

Aby zgłosić reklamację należy zalogować na na swoje konto (jeżeli jeszcze Państwo nie posiadają konta zapraszamy do rejestracji w poniższym linku: http://www.pajm.pl/rejestracja.html) i wejść w zakładkę "Panel klienta" tam znajdą Państwo opcję jaką jest "Reklamacja".


Osoby nie zarejestrowane prosimy o składanie reklamacji poprzez poniższy formularz.

1.Wszystkie maszyny sprzedawane poprzez naszą firmę posiadają ogólnopolską gwarancję, która jest respektowana w autoryzowanych serwisach gwarancyjnych i centralnym serwisie, lub tylko w centralnym serwisie gwarancyjnym. Niektóre produkty z naszej oferty są również objęte gwarancją obowiązującą na całym świecie.
W większości maszyn jest dostępna gwarancja w systemie "Door to Door", bądź w autoryzowanych serwisach. Sugerujemy, powyższą drogę z racji przyspieszenia procedury reklamacyjnej. W przypadku wyjątków od tych zasad, patrz pkt. 2

2.W przypadku konieczności dostarczenia zakupionego sprzętu w ramach reklamacji do siedziby firmy PAJM (26-600 Radom, ul. Kierzkowska 2), koszt dostarczenia reklamowanego towaru ponosi reklamujący, jeśli reklamacja zostanie uznana, odeślemy reklamację na własny koszt.

3. Informacja na temat uznania, bądź nieuznania reklamacji zostanie Ci przekazana drogą e-mailową.

4. Rękojmia przy zakupach B2B jest wyłączona

 

Załączniki PDF:

- Formularz reklamacyjny
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików Cookies. Więcej informacji o Polityce Cookies możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności.
Akceptuję. Nie pokazuj więcej tego komunikatu