G53TK Allroad kosiarka spalinowa z napędem OLEO-MAC 51cm 6.0 K.M EMAK K 800 OHV, 3 lata gwarancji G 53 TK AllroadKoła o dużych wymiarach: 200 mm - koła przednie i 280 mm - koła tylne. Konfiguracja gwarantująca większą płynność jazdy na nierównych, oderwanych od siebie terenach, większą zwrotność i łatwiejsze manewrowanie urządzeniem.
Nowe, ergonomiczne dźwignie hamulca silnika i napędu, wykonane z tworzywa, zapewniają zawsze pewny chwyt i komfort użytkowania.
Gumowa rękojeść "soft grip"
Nowa dźwignia do regulacji wysokości cięcia (6 pozycji) - wzmocniona i ergonomiczna.
Osłona przednia chroniąca przed uderzeniami i wstrząsami (wersja silnika Honda).
Zaślepka "mulching montowana seryjnie (wersja silnika z Honda).
-  
- Przednie i tylne koła łożyskowane.
- Ta maszyna doskonale nadaje się do koszenia trawników o powierzchni nawet 2000 metrów
Silniki Emak  są nowością, na którą warto zwrócić szczególną uwagę.
Zarówno silniki o pojemności 140
cm3  jak 196
cm3  to mocne jednostki
górnozaworowe  (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to
kulkowe łożysko wału korbowego oraz
żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak:
duży tłumik,
automatyczny dekompresor,
podwójny system filtracji powietrza.
Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.
*
Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa.
NOWOCZESNE SILNIKI EMAK SĄ OBJĘTE 3 LETNIĄ GWARANCJĄ !!!*
*(warunkiem są coroczne przeglądy w Autoryzowanym Serwisie)
 EMAK, OLEO-MAC, VICTUS  Kosiarki Radom/ Wierzbica, Serwis, Sprzedaż
 
 
 
 
 
Dane techniczne:Nadwozie | stal |
Pojemność silnika | 196 cm³ |
Silnik marka/model | EMAK K 800 OHV |
Szerokość koszenia | 51 cm |
Napęd | Z napędem |
Regulacja cięcia | Centralna |
Wysokość cięcia | od 28 do 75 mm |
Pojemność kosza | 60 L |
Ciężar | 33 Kg |
Dostarczane dodatkowe wyposażenie: -Olej w ilości koniecznej do uruchomienia silnika GRATIS
Gwarancja: -Jesteśmy Autoryzowanym Serwisem/Sprzedawcą.
-
Link -Gwarancja 36 miesiące-zakup konsumencki !!! (wg. warunków w dołączonej karcie gwarancyjnej)
-Gwarancja 6 miesięcy-użytkowanie zawodowe !!!
-Gwarancja 3 miesiące-wypożyczalnie !!!
-Gwarancja na silnik nie produkowany przez Victus/OLEO-MAC-obowiązują aktualne warunki gwarancji producenta silnika zastosowanego w tej maszynie (Briggs&Stratton,Tecumseh,Honda,Kawasaki,Robin) !!!