Model X125 to połączenie niezawodności, wytrzymałości i mocy w każdej dziedzinie konstrukcji, łącznie ze stalową, w pełni spawaną ramą i żeliwną osią przednią. Obsługa jest dziecinnie prosta dzięki zastosowaniu ergonomicznego stanowiska operatora, wysokiej jakości lamp przednich i nieograniczonych ustawień prędkości pracy. Łatwy zakup. Łatwa obsługa. Łatwa konserwacja. Traktorek ogrodowy X125.
Silnik (typ/pojemność) Briggs&Stratton Powerbuilt 4185 / 500 cm³
Silnik (cylindry)
1 cylinder, tuleja żeliwna Moc silnika dane wg. starej normy 18.5 K.M
Moc silnika dane wg. nowej normy SAE J1940 36,62 Nm przy 3600 obr/min
Spalanie w zależności od obciążenia w litrach/h przy obrotach 3600rpm 100%/4,94 75%/3,48 50%/2,78 25%/1,82
Moc znamionowa (kW/min-1) 9,8 kW / 3150 min-1
Rozruch elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa Brak danych
Rodzaj paliwa benzyna bezołowiowa
Rodzaj oleju SAE30 (10W30)
Przekładnia napędowa Hydrostat Tuff Torq T40J
Ilość biegów napędu 1 w przód 0-8,9 km/k / 1 w tył 0-4,8 km/h
Oś skrętna (materiał) żeliwna
Szerokość koszenia (cm) 107 cm
Wysokość koszenia (mm) 25-101 mm
Dysza do mycia agregatu Tak
Cięcie na wstecznym biegu Tak
Deflektor Tak
Kosz / pojemność kosza Opcja
Zaślepka mieląca opcja
Koła (przód/tył) 15" x 6.00-6" / 20" x 8.00-8"
Promień skrętu 46cm
Reflektory przednie Tak
Zaczep tylny Tak
Waga (około) 220 kg
ZALETY:
Sprawdzony w wielu maszynach 1- cylindrowy silnik z żeliwną tuleją Briggs&Stratton SERIA 4185 POWERBUILT
Jednocylindrowy silnik o mocy 9,8 kW (przy 3150 obr./min) oferuje wystarczającą moc i moment obrotowy, aby poradzić sobie z mulczowaniem, koszeniem i zbieraniem w ciężkich warunkach.
Elektroniczny układ rozruchowy pozwala szybko uruchomić maszynę.
Żeliwna tuleja cylindra zapewnia dużą trwałość silnika.
Górne zawory zapewniają doskonałą moc oraz ekonomiczne zużycie paliwa.
Układ pochłaniania drgań AVS.Duży filtr paliwa umożliwiający bezproblemową pracę
Sprawdzony silnik w którym spuszczanie oleju silnikowego nie wymaga użycia żadnych narzędzi, co ułatwia wymianę oleju.
Pokrywa silnika odporna na działanie promieniowania ultrafioletowego (UV) JD Loy, wyposażona została w światła przednie zapewniające dobrą widoczność
Pokrywa silnika wykonana jest z formowanego wtryskowo tworzywa polimerowego JD Loy odpornego na działanie promieniowania UV:
Materiał JD Loy jest wytrzymały i trwały.
Jest również odporny na wgniecenia oraz rdzę
Jest barwiony w masie, co zapewnia mu dobry wygląd przez długi czas.
Odporny na promieniowanie UV materiał nie blaknie.
Otwory po bokach pokrywy silnika przepuszczają wystarczającą ilość powietrza, zapewniając efektywne chłodzenie przy jednoczesnym zachowaniu niskiego poziomu hałasu.
Dwa światła przednie umożliwiają prawidłowe oświetlenie w czasie jazdy nocą.
Pedały napędu hydrostatycznego/automatycznego Przekładnia napędu hydrostatycznego/automatycznego
Napęd hydrostatyczny/automatyczny Kanzaki® Tuff Torq® T40J zapewnia bezstopniową regulację prędkości jazdy i sprawia, że zmiana kierunku jazdy jest niezwykle prosta:
Pedał przyspieszenia, taki sam jak w samochodach, zapewnia bezstopniową regulację prędkości jazdy i najwyższą wygodę operatora.
Pedały mają różny kształt i charakterystykę ruchu, co ułatwia ich rozróżnienie oraz zwiększa bezpieczeństwo.
W każdym modelu zastosowano odpowiednią przekładnię w zależności od wielkości opon tylnych i wymagań co do wydajności ciągnika, aby zapewnić doskonałą wydajność i niezawodność:
Solidna, jednoczęściowa rama
Solidna, jednoczęściowa rama wykonana jest ze stali o grubości 3,0 mm:
Spawana z wykorzystaniem robotów spawalniczych rama o pełnej długości posiada wytrzymałe, stalowe szyny zwiększające jej niezawodność i wydłużające czas eksploatacji.
Jednoczęściowa platforma błotnika przykręcona jest do ramy.
Agregat 107 cm (42 cale)
Agregat koszący Edge™ jest znakiem towarowym, aby podkreślić zalety konstrukcji agregatów koszących John Deere. Dzięki nim kosiarki oferują doskonałą wygodę, wydajność i niezawodność.
Trzyfunkcyjny agregat koszący o szerokości 107 cm z dwoma trzpieniami obrotowymi wykonano ze stali o grubości 2,7 mm, co zapewnia wysoką trwałość.
Dzięki głębokiemu profilowi agregatu, skoszona trawa unoszona jest wysoko pozostawiając pięknie i czysto skoszone źdźbła.Gładki spód agregatu koszącego zapobiega gromadzeniu się trawy i pozwala równomiernie rozprowadzić skoszoną trawę.
Walcowana zewnętrzna krawędź agregatu koszącego poprawia wytrzymałość i zapewnia ochronę.
Dwuetapowe malowanie powłoką E-coat i farbą proszkową zapewnia dodatkową ochronę przed rdzą.
Aby przekonfigurować agregat z rozdrabniania z wyrzutem bocznym do zbierania skoszonej trawy w tylnym worku nie są potrzebne jakiekolwiek narzędzia.
Osłona do mulczowania stanowi wyposażenie standardowe.
Dostępna jest opcjonalna wytrzymała zaślepka do mulczowania.
Krawędź agregatu koszącego jest walcowana, by zwiększyć wytrzymałość i ochronę.
Mocowanie noża koszącego na trzpieniu obrotowym jest wyjątkowe i oferuje dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę.
Materiałowy zbiornik na trawę o pojemność 230 l jest sprzedawany oddzielnie.
Złącze wodne do mycia agregatu
Przyłącze wodne do mycia agregatu
Aby ułatwić czyszczenie i mycie spodu agregatu wyposażono go w przyłącze wodne
Złącze węża ogrodowego do połączenia do przyłącza wodnego można zakupić w miejscowym sklepie.
Noże o konstrukcji StarLock™
Dzięki konstrukcji StarLock™ moment dokręcenia sworznia noża koszącego jest odpowiedni, co zapewnia łatwy demontaż.
Dostępne są opcjonalne noże do rozdrabniania lub zbierania trawy do zbiornika w trudnych warunkach.
Regulacja wysokości agregatu koszącego
Dźwignia regulacji wysokości agregatu koszącego
Wspomagana sprężyną, niewymagająca wysiłku dźwignia podnoszenia agregatu ułatwia ustawienie i regulację wysokości koszenia:
Regulacja wysokości koszenia w przedziałach co 6 mm zapewnia dokładne dostosowanie wysokości koszenia.
Tylne mocowania CargO Mount™
Tylne punkty mocowania „CargO Mount” umożliwiają łatwą i wygodną instalację tylnego materiałowego zbiornika na trawę.
Oś przednia i zwrotnica koła
Wykonana z żeliwa oś przednia jest odporna na wyginanie:
Układ kierowniczy podobny do układów stosowanych w branży motoryzacyjnej, z przekładnią kierowniczą ślimakową i zębatkową oraz z podwójnym drążkiem kierowniczym wzdłużnym jest trwały, a skręcanie pojazdem wymaga niewielkiego wysiłku.
Smarowniczki umożliwiają regularne smarowanie pozwalające zachować sprawność układu kierowniczego i minimalizujące zużycie.
Duże zwrotnice przednich kół o średnicy 1,9 cm (¾") zapewniają wysoką trwałość układu.
Wygodne stanowisko operatora
Trójramienna kierownica oferuje operatorowi większy komfort i kontrolę.
Przełącznik stacyjki znajduje się na desce rozdzielczej i sprawia, że uruchamianie pojazdu jest niezwykle proste.
Aby zapewnić wygodę i bezpieczeństwo operatora, obszary pod stopami wyłożone są gumowymi matami antypoślizgowymi tłumiącymi drgania.
Komfortowy fotel Łatwa regulacja fotela operatora
Fotel operatora można przesuwać do przodu i do tyłu w zakresie 140 mm oraz ustawiać w 10 różnych położeniach.
Fotel można podnosić, by uzyskać dostęp do schowka i wlewu paliwa (na ilustracji X125)
Fotel można przechylić do przodu w celu zabezpieczenia przed działaniem czynników atmosferycznych oraz ułatwienia łatwego dostępu do zbiornika paliwa. Sprężyny fotela zapewniają płynną jazdę i odpowiedni komfort operatora
Uchwyt na napoje i schowek na drobiazgi
Przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz.
Zdecydowanie nie zaleca się koszenia w czasie jazdy do tyłu.
Jeżeli operator uznał, że konieczne jest koszenie (lub praca innym narzędziem) w czasie cofania, powinien najpierw całkowicie zatrzymać kosiarkę samojezdną i spojrzeć do tyłu, aby upewnić się, że nie ma tam osób postronnych. Następnie operator powinien wcisnąć przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz. Przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz należy wcisnąć w położeniu pracy narzędzi w czasie cofania, w chwili przestawienia dźwigni biegów na jazdę do tyłu (w modelach z przekładnią automatyczną, w czasie wciśnięcia pedału jazdy do tyłu).
Operator następnie może zwolnić przycisk, a kosiarka nadal będzie pracować, jadąc jednocześnie do tyłu oraz po ponownym rozpoczęciu jazdy do przodu. Tę procedurę trzeba powtarzać za każdym razem, gdy operator zdecyduje się kosić w czasie cofania. Jeżeli wał odbioru mocy (WOM) jest włączony, a operator przestawi dźwignię na jazdę do tyłu lub wciśnie pedał jazdy do tyłu przed wciśnięciem przełącznika pod siedzeniem umożliwiającego koszenie przy jeździe wstecz, zapłon silnika zostanie wyłączony. Silnik zatrzyma się, chyba że operator wciśnie przełącznik pod siedzeniem umożliwiający koszenie przy jeździe wstecz lub przestanie jechać do tyłu.
Jeżeli silnik zostanie zatrzymany, to aby go ponownie uruchomić, operator musi przestawić przełącznik włączania WOM lub dźwignię w położenie wyłączenia, wcisnąć pedał hamulca i włączyć stacyjkę.
Możliwość doposażenia Twojego traktorka w wiele przydatnych akcesoriów, których ceny podajemy na podstawie zapytania e-mailowego, jeśli Jesteś zainteresowany zakupem doposażenia wyślij nam zapytanie
(poniższe zdjęcie jest przykładowe, i nie oznacza że każdy z pokazanych asortymentów dodatkowych będzie współpracował z tym modelem kosiarki samojezdnej):
Opcjonalnie można zastosować kosz, do którego trawa będzie wrzucana za pomocą bocznego tunelu:
Przyczepka:
Uchylna konstrukcja umożliwia łatwy i wygodny wysyp materiałów
Pompowane opony o doskonałej przyczepności
Pług lemieszowy
Łatwy montaż z systemem szybkiej wymiany
Ustawianie pod kątem w lewo lub w prawo
Płozy
Gumowa listwa:
Szczotka zamiatająca
Układ szybkiej regulacji
Łatwy montaż
Szczotka z podwójnym włosiem jest wyposażona w zbiornik na nieczystości
Montowane w górnej części pokrętło regulacji wysokości:
Czy tak będziesz wyglądał na Swojej nowej kosiarce samojezdnej?: