Seria GX
Honda jest rozpoznawana jako lider w projektowaniu i produkcji solidnych i technologicznie zaawansowanych 4-suwowych silników benzynowych. Dzisiaj możemy Państwu zaoferować pełną linię silników od 1,0 do 24KM, zarówno z poziomym jak i pionowym wałem. Górnozaworowe silniki OHV są lekkie i ekonomiczne ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa
Seria profesjonalnych silników GX to:
- wytrzymałość: najwyższa jakość wykonania i użytych materiałów, technologia OHV (wyjątkiem jest silnik GX100 wykonany w technologii OHC)
- moc: najwyższa moc osiągnięta z pojemności silnika
- żywotność: wszystkie podzespoły zaprojektowane do pracy ciągłej w ciężkich warunkach.
- ekonomia: najniższe zużycie paliwa w swojej klasie
- łatwy rozruch: zastosowany system dekompresji
- ekologia: spełnia wszystkie światowe normy
Dane techniczne:
Model GX 270UT VSP OH (agregat) 8,0 KM
Typ silnika czterosuwowy, górnozaworowy OHV, chłodzony powietrzem, poziomy wał
Typ cylindra stal
Typ wału poziomy
Pojemność skokowa 270 cm3
Średnica x skok 77 x 58 mm
Kompresja 8,2 : 1
Moc max norma SAE J1349 *. 6,0 kW (8,0 KM) / 3600 obr-1
Moc max stara norma **. 6,62 kW (9,0 KM) / 3600 obr-1
Moc ciągła norma SAE J1349 * 4,6 kW (6,2 KM) / 3000 obr-1 5,1 kW (6,8 KM) / 3600 obr-1
Max moment obrotowy norma SAE J1349 17,7 Nm / 1,8 kgm / 2500 obr-1
Zapłon elektroniczny
Rozruch ręczny (opcja: starter elektryczny)
Pojemność zbiornika paliwa 5,30 l
Zużycie paliwa 2,5 l/h / 3600 obr-1
Pojemność miski olejowej 1,1 l
Wymiary (dł x szer x wys) 380 x 430 x 410 mm
Masa 25,0 kg
* Moc silników mierzona wg. normy
SAE J1349 , pomiar jest dokonywany przy użyciu standardowego filtra powietrza, tłumika oraz systemu sterowania.
** Moc silników mierzona wg. starej normy , pomiar jest dokonywany bez filtra powietrza i tłumika oraz systemu sterowania.