wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Sport i rekreacja 2 » BF135AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XU + GRATIS*
BF135AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XU + GRATIS*

BF135AK2XU Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 135 AK2 XU + GRATIS*

Honda_Marine

Dostępność: Na zamówienie, objaśnienie w zakładce dostępność i czas wysyłki

Czas wysyłki: Od 2h roboczych dla produktów z dostępnością w naszym magazynie, z reguły 3-7 dni dla produktów na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD (Polska) - 0,00 zł
Teren Radomia i okolice naszym transportem - 0,00 zł
Przesyłki gabarytowe i specjalne - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: BF135AK2XU

Kod producenta: BF135AK2XU

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Sprawdź warunki gwarancji

Cena brutto: 49 900,00 zł

Cena netto: 40 569,11 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 135 AK2 XU   ( 135KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 40A ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną
  alt

JEDEN BF150 – DWA TALENTY Silniki te posiadają sekwencyjny wtrysk paliwa, kolektory dolotowe o zmiennej długości, dwuwałkową głowicę (DOHC) oraz separator wody z układu paliwowego sprzężony z układem alarmowym. Honda przy ich budowie opatentowała aż 37 nowatorskich rozwiązań technicznych, dzięki którym kultura i charakterystyka pracy nie ma sobie równych. BF150 podobnie jak BF225, wyposażono w układ (V-TEC) zmiennych faz rozrządu.

Unikalne rozwiązania techniczne powodują, że silniki te dysponują potężnym momentem już od najniższych obrotów, dzięki czemu przyspieszają bardzo dynamicznie. W zakresie średnich aż do najwyższych obrotów odkrywają swój rasowy, wyścigowy charakter dając prawdziwego kopa, bez obawy o astronomiczne zużycie paliwa! 

NAJBARDZIEJ EKONOMICZNY Oprócz pierwszorzędnych osiągów są jednocześnie najoszczędniejszymi i najcichszym - nawet do 6 dB (A), silnikami w tej klasie!
BF150 i BF135 wyposażyliśmy w liniowy czujnik powietrze-paliwo (Linear Air-Fuel Sensor „LAF”) który pozwala na precyzyjne odmierzanie dawki paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej, tak aby zapewniać najwyższe, możliwe osiągi z każdej kropelki!

Sztuka eXtremalna…

Podobnie jak BF225, seryjne silniki objęte pełną gwarancją producenta wykorzystywane są również do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke.

JAKOŚĆ NIE DO POBICIA Jest to możliwe, ponieważ jak każdy zaburtowy silnik Honda, niezależnie od swojej mocy, jest skonstruowany tak, aby pracować przez wiele lat nawet w ekstremalnych warunkach. Bez obaw, będziesz mógł więc wypłynąć w morze i skupić się tylko na czystej przyjemności.
 
Zalety
  • Zmienne fazy rozrządu i elektroniczne sterowanie skokiem zaworów w silniku BF150 zapewniają płynne przyspieszenie i niezrównaną dynamikę
  • Kolektory dolotowe wlotu powietrza zwiększają moment od najniższych  obrotów
  • Opatentowana, automatyczna regulacja składu mieszanki paliwowo-powietrznej (ECO-mo Lean Burn Feedback Control) optymalizuje zużycie paliwa w całym zakresie obrotów – najniższe w klasie zużycie paliwa (nawet do 20%)
alt
  • Wielopunktowy, sekwencyjny, programowany wtrysk paliwa (PGM-FI)
  • Kolektory dolotowe zasysania powietrza zapewniają większy moment przy niskich obrotach
  • 3-obwodowy układ chłodzenia silnika utrzymuje cały czas optymalną temperaturę silnika zapewniając najwyższe osiągi i ekonomikę spalania
  • Dwa wałki stabilizujące zapewniają niespotykanie niski poziom wibracji
alt
  • Zewnętrzne gniazdo przyłączeniowe do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
  • Alternator o maksymalnej wydajności 40A pozwala zasilić  praktycznie cały osprzęt pokładowy jaki chcesz zabrać w rejs
  • Separator sprzężony z alarmem dźwiękowym zabezpiecza układ wtryskowy przed szkodliwym działaniem wody znajdującej się w paliwie
  • System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
alt
  • monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
  • Spodzina silnika typu „slim” zmniejsza opór wody i wpływa na znaczne polepszenie osiągów
  • Rozrząd napędzany łańcuchem
  • Dostępna wersja przeciw-rotacyjna (BF150) - niwelacja zniosu
 
 
Dane techniczne
Model BF135AK2XU
Silnik 4-cylindrowy   Pojemność 2.354 cm3
Typ silnika 4 suwowy, DOHC
 
Moc silnika 135 KM / 6000 obr. / min.
Układ zasilania
Wtrysk paliwa PGM-FI
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch Tak
Wersje z power trim & tilt Tak
Zapłon Cyfrowy PGM-IG
Automatycznie ssanie Tak
Ssanie manualne Nie
Sterowanie Manetka
Rozruch Elektryczny
Wersje z siłownikiem gazowym Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę Tak
Tłumik szmerów ssania Tak
Szybka blokada obrotu kolumny Nie
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika Tak
Niski poziom wibracji silnika Tak
Układ monitorujący slow-stop Tak
Alarm dźwiękowy Tak
Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
Ładowanie akumulatora 40A
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
Powłoka antykorozyjna Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
Wysokość pawęży (mm) 635
Ciężar (kg) 220
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika
wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94)
80 dB(A)
Poziom wibracji oddziałujących na ramię operatora (2006/42/EC, ICOMIA 38-94) Nie przekracza 2,5 m/s2
Śruba w cenie (liczba łopatek/średnica /skok - uwagi) Pakiet


Pakiet* - boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz, wskaźnik pozycji trymu,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa

Wyjaśnienia dodatkowe:
PGM-FI (Programmed Fuel Injection) opracowany przez Hondę system zapłonu i wtrysku paliwa (zarejestrowany znak handlowy firmy Honda).

BLAST (Boosted Low Speed Torque) Zapewnia chwilowy wzrost mocy i momentu obrotowego przy największym obciążeniu silnika (np. przy gwałtownym przyspieszaniu lub wychodzeniu łodzi w ślizg). Polega na wzbogaceniu mieszanki paliwowo-powietrznej przy jednoczesnym przyspieszeniu zapłonu aż do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Zapewnia osiągi podobne do silników, w których zastosowano kompresor.

ECOmo (Economy Controlled Motor) to tryb, w który przechodzi silnik podczas pracy przy niewielkim obciążeniu (np. płynięcie ze stałą prędkością lub spokojne zwiększanie prędkości łodzi płynącej w ślizgu). Działa odwrotnie niż w przypadku BLAST, tzn. skład mieszanki paliwowo-powietrznej zostaje zubożony do wartości maksymalnej, bez przejścia do spalania stukowego. Rozwiązanie to wpływa na znaczne zmniejszenie  zużycia paliwa.

Są to systemy opracowane, produkowane i opatentowane przez Hondę.

W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji

Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
alt


-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
alt







- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA
alt
 

Silniki zaburtowe Honda

silnik zaburtowy honda bf60W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.

Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO.



Czy będzie niezawodny?
Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat.

Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów.


asimo hondaDlaczego właśnie Honda?
Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.

Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.



silniki hondaHonda to trafny wybór.

Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?

Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.

Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.

Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.

Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.

To co spotkamy się nad wodą?








 
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.