wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Sport i rekreacja 2 » BF10DK2LRU Power trust Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 10 DK2 LRU Power trust+ GRATIS*
BF10DK2LRU Power trust Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 10 DK2 LRU Power trust+ GRATIS*

BF10DK2LRU Power trust Silnik zaburtowy Honda 5-letnia gwarancja BF 10 DK2 LRU Power trust+ GRATIS*

Honda_Marine

Dostępność: Na zamówienie, objaśnienie w zakładce dostępność i czas wysyłki

Czas wysyłki: Od 2h roboczych dla produktów z dostępnością w naszym magazynie, z reguły 3-7 dni dla produktów na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD (Polska) - 0,00 zł
Kurier (Polska) DARMOWA DOSTAWA - 0,00 zł
Teren Radomia i okolice naszym transportem - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: BF10DK2LRUPower

Kod producenta: BF10DK2LRUPower

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Sprawdź warunki gwarancji

Cena brutto: 13 899,98 zł

Cena netto: 11 300,80 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Cena produktu zmienia się w zależności od zakupionej ilości produktów - zobacz szczegóły.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
SILNIK ZABURTOWY HONDA BF 10 DK2 LRU Power trust   ( z rozruchem elektrycznym, manetka i automatycznym ssaniem, długa kolumna (pawęż 563mm) ) z doskonałą 5-letnią opieką gwarancyjną
  altalt


Modele BF 8/10/15/20 z odznaczeniem Power Trust dostarczane są z fabrycznie zamontowanymi, uniwersalnymi, czterołopatowymi
śrubami napędowymi (parametry śrub podano przy modelach). Każdy model silnika od BF 8 do BF 20, może napędzać ciężkie jednostki wypornościowe, ponieważ
posiadają wytrzymałą przekładnię oraz unikalny, bardzo wydajny układ wydechu spalin biegu wstecznego dodatkowo wspomagający uciąg.
W komplecie z silnikami z odznaczeniem Power Trust oprócz śruby seryjnej klient otrzymuje dodatkowo specjalną śrubę uciągową, przeznaczoną
do napędu ciężkich jednostek wypornościowych (duże łodzie żaglowe,houseboaty itp.). Śruba ta jest dostarczana oddzielnie, do samodzielnej instalacji. Zastosowanie śrub Power Trust powoduje przyrost siły uciągu w przód o ok. 15% oraz około 60% przy biegu wstecznym .
 

Przedstawiamy rodzinę unikalnych silników przeznaczonych do napędu łodzi wędkarskich, pontonów i jachtów żaglowych. Gdziekolwiek będą pracowały z pewnością spełnią wszystkie Twoje oczekiwania. Nikt inny nie oferuje aż tylu odmian wyposażenia silników w tym przedziale mocy. Nareszcie możesz dobrać odpowiedni silnik do wymarzonej łodzi i swoich oczekiwań.

Wszystkie modele posiadają niespotykany gdzie indziej, specjalny separator, zabezpieczający kolektor dolotowy powietrza przed bryzgami wody. Unikalny jest
również cyfrowy zapłon, wydajny 12- amperowy układ ładowania akumulatora i automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym.
Silniki te posiadają również wiele innych, ciekawych rozwiązań ułatwiających codzienną eksploatację min. rozbudowany system zabezpieczeń, oporownik rączki gazu i kolumny oraz składaną, wygodną rączkę transportową. Nareszcie Twoje marzenia mogą się spełnić.

Lider w lidze wysokich osiągów

To najszybszy na rynku 4-suwowy silnik dysponujący najlepszym przyspieszeniem
w całym zakresie obrotów oraz jeżeli tylko tego potrzebujesz najniższą prędkością trollingu.
 BF10 bardzo efektywnie spala każdą kroplę paliwa dzięki specjalnie zaprojektowanemu, cyfrowemu i wodoodpornemu układowi zapłonu
W ich budowie zastosowano wahadłowy amortyzator drgań oraz w celu obniżenia poziomu emitowanego hałasu wyposażono je w specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza.

Zwrotność zawsze pod ręką

Gdy Twój silnik pracuje, nie musisz się zastanawiać jakie czynności obsługowe musisz wykonać. Wystarczy, że wybierzesz miejsce i prędkość z jaką chcesz popłynąć a reszta będzie tylko kwestią intuicji. Obsługa tego silnika jest tak łatwa i przyjemna, że w ogóle nie zwrócisz uwagi na detale z tym związane. Właśnie taki cel wyznaczyliśmy sobie projektując te silniki.
Wyposażyliśmy je w dużą i wygodną dźwignię zmiany biegów zlokalizowaną z przodu silnika, łatwy w użyciu, pierścieniowy regulator oporu rączki gazu oraz  niewymagającą użycia narzędzi regulację oporu obrotu kolumny. Wszystko abyś cieszył się każdą wolną chwilą na wodzie.

Zawsze masz pewność

Potrzebny Ci jest silnik niezawodny, taki który nie zepsuje się nagle gdy jesteś daleko od
brzegu. BF10 wyposażony jest w szereg rozwiązań zabezpieczających i alarmów  m.in. czujnik temperatury, ciśnienia oleju i ogranicznik prędkości maksymalnej silnika. Dlatego z Hondą na pokładzie zawsze będziesz pływał pewnie, nieważne
dokąd i w jakich warunkach chcesz dopłynąć.
Zalety
  • Sterowany cyfrowo zapłon optymalizuje sposób zarządzania mocą
  • Specjalna 4 łopatowa śruba Power Trust do ciężkich jednostek w opcji
  • Pompa przyspieszająca gaźnika to szybka reakcja silnika po podaniu gazu
  • Rozrusznik elektryczny i ręczny oraz ładowanie akumulatora 12V/12A
alt
  • Automatyczne ssanie w wersjach z rozrusznikiem elektrycznym
  • Rozrusznik ręczny z układem dekompresji i ładowaniem akumulatora 12V/6A
  • Manualne ssanie w wersjach z rozrusznikiem ręcznym
  • Dźwignia zmiany biegów w wygodnym miejscu (w wersjach z rumplem)
alt
  • Wahadłowy system amortyzacji drgań podnoszący komfort pływania
  • Oporowa regulacja gazu i obrotu silnika nie wymagające użycia narzędzi
  • System elektronicznej kontroli poziomu oleju, temperatury i obrotów
  • monitoruje, alarmuje i zabezpiecza silnik przed uszkodzeniem
alt
  • Do wyboru sterowanie zdalne lub z rumplem
  • Przyłącze do płukania słodką wodą zabezpiecza przed korozją
  • oraz osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia
  • Możliwość specjalnego ustawienia silnika do pływania po płytkiej wodzie
  • Łatwy rozruch jedną ręką (wersje z rozrusznikiem ręcznym)
  • Wygodny uchwyt i rączka transportowa
 alt
 

 

Dane techniczne
Model BF10DK2LRU Power trust
Silnik 2-cylindrowy Pojemność 222 cm3
Typ silnika 4 suwowy OHC
Moc silnika 10 KM / 5.000-6.000 obr. / min.
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch Tak
Gaźnik z pompką przyspieszającą Tak
Wersje z power tiltem Nie
Zapłon Cyfrowy PGM-IG
Automatycznie ssanie Tak
Ssanie manualne Nie
Sterowanie Manetka
Rozruch Elektryczny i ręczny
Wersje z siłownikiem gazowym Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę Tak
Tłumik szmerów ssania Tak
Szybka blokada obrotu kolumny Nie
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika Tak
Niski poziom wibracji silnika Tak
Układ monitorujący slow-stop Tak
Alarm dźwiękowy Tak
Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
Ładowanie akumulatora 12V
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
Powłoka antykorozyjna Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
Śruby Power Trust do ciężkich jednostek Tak
Wysokość pawęży (mm) 563 mm
Ciężar (kg) 48,5 kg
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika
wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94)
74 dB(A)
Śruba w cenie (liczba łopatek/średnica /skok - uwagi) 4-10x61/4 uciągowa

 



W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- * GRATIS Olej HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrubucji

Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
alt


-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
alt







- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ?  KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA
alt
 

Silniki zaburtowe Honda

silnik zaburtowy honda bf60W ciągu 50 lat koncern Honda stał się największym producentem silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych. Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.

Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO.



Czy będzie niezawodny?
Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat.

Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów.


asimo hondaDlaczego właśnie Honda?
Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.

Wszystkie silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.



silniki hondaHonda to trafny wybór.

Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?

Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.

Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiska
Nowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.

Czym charakteryzują się silniki HONDA?
Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki BF 225, BF 150, BF 90, BF 60, czy BF 50.

Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.

To co spotkamy się nad wodą?








 
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.