Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Informacje o dostawie

Informacje o dostawie

§ 1 Formy dostawy i odbioru
Dostawy produktów realizowane są na terenie Polski oraz Europy
istnieje również możliwość dostawy do krajów spoza UE.
Jeśli chcesz zamówić do innego kraju niż Polska wybierz kraj docelowy podczas zamówienia w koszyku.
Do krajów Europy koszty dostawy zostały zdefiniowane, ale zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia lub zmianę kosztów wysyłki w przypadku, gdy zamówiony produkt będzie przekraczał wymiary przesyłki możliwej do zrealizowania przez firmę kurierską.
Dostępne formy dostawy zmieniają się w zależności od produktów znajdujących się w koszyku, i są widoczne tylko dla produktów które mają wspólne formy dostawy.
Dostępne formy dostawy są zawsze pokazane na karcie produktu, oraz w koszyku zamówienia, i zmieniają się zależnie od wybranych produktów.
Przy każdej z form dostawy po dodaniu produktu do koszyka, jest zamieszczone wyjaśnienie pod znakiem „i”
Forma płatności jest przypisana do formy dostawy.
Przy przesyłkach zagranicznych prosimy o wpłatę w Euro na nasze konto walutowe którego numer dostaniesz w mejlu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Status przesyłki można sprawdzać na podstawie przesłanego przez nas numeru przesyłki przy zmianie statusu zamówienia na wysłane
W przypadku przesyłek o dużych gabarytach, nienormatywnych, o dużej wadze, zastrzegamy sobie prawo wysyłki kurierem innym niż wybranym.
Umożliwiamy odbiór osobisty.
Towar we wskazanym przez kupującego punkcie odbioru, będzie możliwy do odbioru nie wcześniej, niż w przeciągu 1-3 dni roboczych. O możliwości jego odebrania poinformujemy zamawiającego mailem.
Prosimy o wybranie planowanego miejsca odbioru


§ 2 Informacje o przesyłce


Przesyłki proszę się spodziewać w przeciągu 1-2 dni roboczych. Będziemy dokładać wszelkich starań, aby przesyłka trafiła do Ciebie w możliwie najkrótszym czasie.
Firmy spedycyjne zastrzegają sobie prawo do dostarczenia przesyłki w przeciągu 5 dni roboczych. Wobec tego, w przypadku niedostarczenia przesyłki w w/w terminie prosimy o kontakt z nami +48 885886655 lub +48 (48)3314420

Uwaga kurier nie ma obowiązku telefonicznego powiadamiania o której godzinie będzie z przesyłką.
Jeśli chcesz uzyskać przybliżoną godzinę dostawy, prosimy skontaktuj się ze spedytorem, który tą przesyłkę do Ciebie dostarcza.
Należy posługiwać się otrzymanym numerem listu przewozowego.



§ 3 Czas realizacji zamówienia:

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub w magazynie naszego dostawcy. Jest on pokazany na karcie produktu.

Czas realizacji jest to czas, który upływa od wpłynięcia zamówienia do chwili wysłania przesyłki do Ciebie, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.
Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia czasu realizacji w przypadku chwilowego braku towaru. W takim przypadku zostaniesz o tym fakcie bezzwłocznie poinformowany.

O ewentualnym opóźnieniu w czasie realizacji, powiadomimy Cię telefonicznie lub przez e-mail w momencie sprawdzenia przez nas pozycji z zamówienia.
W dniu pakowania pozycji z zamówienia, poprzez system naszego sklepu wysyłamy e-mail z informacją o wysyłce. Jeśli dzień wysyłki takiej informacji jest dzień roboczy przesyłka zostanie tego samego dnia przekazana kurierowi, pod warunkiem, że wybrany przez Ciebie kurier jeszcze u nas nie był



§ 3 Koszty dostawy klienci hurtowi i indywidualni są pokazane na etapie składania w koszyku zamówienia


Koszty dostawy zostały zdefiniowane dla każdej z grup klientów,  produktów oraz form płatności, przez zatwierdzeniem zamówienia koszty te są widoczne w podsumowaniu zamówienia.

§ 4 Uszkodzenia transportowe:

Zalecamy sprawdzenie zawartości przesyłki podczas odbioru przy kurierze, lub po wyjęciu z paczkomatu. Jeśli kurier nie chce czekać, koniecznie należy to sprawdzić od razu po odbiorze przesyłki.

Gdy dostarczony produkt jest uszkodzony, od razu należy zgłosić uszkodzenie na infolinii firmy kurierskiej za pomocą której dostarczyliśmy przesyłkę, powyższe dotyczy odbioru z automatów paczkowych, i punktów odbioru.
W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
Od momentu obostrzeń pandemicznych, niektóre firmy kurierskie nie spisują protokołów ręcznie przez kuriera, tylko przyjmują zgłoszenia online, w takiej sytuacji, sprawdź stan dostarczonego przedmiotu, i w razie gdy jest on uszkodzony, od razu zgłoś reklamację na infolinii
Można również odmówić przyjęcia takiej przesyłki, równocześnie informując nas o powodzie odmowy jej przyjęcia.
Jeśli dostarczany przedmiot jest uszkodzony, najlepiej zrobisz jeśli od razu skontaktujesz się z nami +48 (48)3314420 lub +48 885886655
Art. 545.
§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
Art. 548.
§ 1 : Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
BARDZO WAŻNE:

Żeby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie przez firmę kurierską należy na protokole szkody, zaznaczyć wszelkie nieprawidłowości widoczne na opakowaniu przesyłki lub w jej środku np:
  • Wszelkie odkształcenia kartonu, opakowania zewnętrznego, tudzież walizki
  • Wszelkie wgniecenia opakowania zewnętrznego, lub wewnętrznych przekładek tekturowych, uszkodzeń folii bąbelkowych, lub wypełniaczy foliowych
  • Należy odznaczyć w protokole / lub wymienić  wszystkie zabezpieczenia wewnątrz paczki typu, o ile występują  (profile styropianowe, przekładki tekturowe, folia bąbelkowa, folia, wypełniacz, inne
  • Należy wymienić wszelkie szkody spowodowane przez firmę kurierską
  • Odpowiednio wypełniony protokół jest w Państwa interesie, ponieważ reklamację będziemy rozpatrywali biorąc pod uwagę decyzję firmy kurierskiej.

 

Przejdź do strony głównej
Copyright © PAJM 2024
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików Cookies. Więcej informacji o Polityce Cookies możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności .
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ