Najnowsze modele zostały tak zaprojektowane, aby zapewnić najwyższe osiągi oraz wyznaczyć nową jakość w przedziale silników zaburtowych średniej mocy. Jest to możliwe dzięki połączeniu bardzo lekkiej i kompaktowej konstrukcji silnika, w której zastosowano wiele bardzo zaawansowanych technologii, z których marka Honda jest powszechnie znana.
W efekcie tych prac powstały dwa najnowsze modele silników BF 80 i BF100 spełniające oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Stało się to możliwe dzięki połączeniu najlepszych osiągów maksymalnych, przyspieszenia i elastyczności w całym zakresie obrotów z bardzo niskim poziomem zużycia paliwa.
Oprócz pięknego wyglądu BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w szereg unikalnych rozwiązań technicznych:
BLAST™ (Boosted Low Speed Torque)
Ekskluzywna, unikalna i rewolucyjna technologia BLAST™ opracowana przez koncern Honda, umożliwia optymalne dopasowanie składu mieszanki paliwowo-powietrznej do aktualnego obciążenia silnika. Dzięki systemowi kontroli regulacji zapłonu możliwe jest znaczne zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika w zakresie niskich obrotów, przy których łódź wchodzi w ślizg oraz rozpędza się do prędkości maksymalnej.
Ta opatentowana technologia zastosowana w silnikach czterosuwowych jest znana już z innych modeli silników koncernu. Tym innowacyjnym rozwiązaniem Honda wyznacza wzorcowe kryterium przyspieszenia innym producentom.
ECOmo ™ (Economy Controlled Motor)
Wprowadzony do produkcji po raz pierwszy w 2008 roku (BF 40 i BF 50) opracowany przez Hondę system Lean Burn Control, dzięki specjalnym czujnikom optymalizuje skład mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. W połączeniu z unikalną technologią Hondy PGM-Fi™ (wielopunktowy sekwencyjny programowany wtrysk paliwa), rezultatem jest wysoka wydajność spalania wpływająca na znaczne obniżenie zużycia paliwa przy zapewnieniu niskiego poziomu emisji spalin.
VTEC ™ (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control)
Głowica nowego BF100 została wyposażona w opracowany przez koncern Honda system VTEC™ (zmienne fazy rozrządu oraz układ Lift Electronic Control). Zapewnia on pierwszorzędne przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili, gdy tylko zajdzie taka potrzeba.
Rozbudowane funkcje, aby zadowolić klienta:
Oprócz osiągów, nowe silniki BF80 i BF100 wyposażono w cały szereg udogodnień znacznie podnoszących komfort obsługi i przyjemność użytkowania:
Sterowanie łodzią w Trollingu:
BF 80 i BF 100 zostały wyposażone w regulator sterowania podczas pływania w trollingu.
To rozwiązanie umożliwia precyzyjne, skokowe ustawienie niskiej prędkości pływania co 50 obr./min. Jest to bardzo duża zaleta, którą z pewnością docenią wędkarze oraz sternicy manewrujący w ciasnych portach.
Łączność NMEA 2000 ® :
Obydwa silniki zaburtowe są również w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000®, umożliwiającym uproszczoną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi. Po podłączeniu dodatkowych akcesoriów, rozwiązanie to umożliwia sternikowi dostęp do pomocnych informacji dotyczących parametrów pracy silnika oraz innych urządzeń pokładowych.
Dzięki wprowadzeniu standardu komunikacji klient ma możliwość zainstalowania szerokiej gamy, zaawansowanych urządzeń elektronicznych, takich jak np. GPS-y, nawigacje i echosondy.
Wszystkie obecnie produkowane modele silników zaburtowych Honda począwszy od modelu BF40 do BF250 są w pełni zgodne ze standardem NMEA 2000®.
W skład dostawy wchodzą:
- Silnik HONDA
- Instrukcja po polsku
- Podbita gwarancja z polskiej dystrybucji
Gwarancja:
- Zakup konsumencki do 5 lat
- Zakup na firmę do 2 lat
- Szczegółowe warunki 5-letniej gwarancji na poniższym linku - kliknij w obrazek
-UWAŻAJ NA PODRÓBKI CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ KLIKNIJ W OBRAZEK PONIŻEJ:
- NIE CHCESZ RYZYKOWAĆ ?, NIE CHCESZ PRZEPŁACAĆ ? KUPUJ OD AUTORYZOWANEGO I DYPLOMOWANEGO DEALERA Silniki zaburtowe Honda
W ciągu 50 lat koncern
Honda stał się największym producentem
silników spalinowych na Świecie. Silniki ze znakiem HONDA spotkasz na każdym kroku: w samochodach, motocyklach, maszynach budowlanych, łodziach, samolotach oraz w urządzeniach do pielęgnacji ogrodu. Wszędzie tam gdzie pracują, cieszą się opinią niezawodnych, trwałych i oszczędnych.
Honda od samego początku, jest prekursorem nowatorskich rozwiązań technicznych.
Nie szukają połowicznych rozwiązań, oni je tworzą. Dlatego już dziś testują technologie przyszłości, a przykładem na to są samochody FCX - zasilane ogniwami wodorowymi, innowacyjne silniki odrzutowe czy chociażby najbardziej zaawansowany humanoid - ASIMO.
Czy będzie niezawodny?Wiele ich silników zaburtowych opiera się na doświadczeniach z produkcji samochodów osobowych. Solidność tych konstrukcji została potwierdzona w milionach jeżdżących modeli Civic, Accord i Odyssey. Sprawdzone technologie przenieśliśmy na wodę, a najlepszym tego przykładem jest system zmiennych faz rozrządu V-TEC oraz kolektory dolotowe o zmiennej długości. Wiedz, że te same rozwiązania były jeszcze wcześniej testowane na torach Formuły 1 przez wiele lat.
Honda bardzo długo przygotowuje wprowadzenie nowych modeli urządzeń. Nowe rozwiązania powstają z myślą szerokiego zastosowania, co znamy z produktów koncernu i zanim trafią do seryjnej produkcji, są bardzo wnikliwie sprawdzane. Stanowi to solidną podstawę niezawodności naszych produktów.
Dlaczego właśnie Honda?Całkowicie oddana spełnianiu najwyższych wymagań naszych Klientów, Honda cały czas dokłada starań, aby wybiegać daleko przed konkurencję, przynosząc światu prawdziwie rewolucyjne rozwiązania techniczne. To właśnie pasje odkrywców pozwalają nam osiągać wiele sukcesów w tak wielu dziedzinach techniki. Dziś, to samo dążenie do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w ich produktach Honda Marine, dzięki którym mogą zaproponować Ci bezpieczne, czyste i komfortowe rozwiązania zapewniające najwyższe osiągi.
Wszystkie
silniki zaburtowe Honda spełniają z wyprzedzeniem Światowe normy dopuszczalnego poziomu emisji spalin i hałasu EPA 2006, CARB 2008 oraz Dyrektywy Unii Europejskiej. Kiedy w 1964 roku Honda rozpoczęła seryjną produkcję
czterosuwowych silników do łodzi, na świecie nikt jeszcze nie słyszał o restrykcyjnych normach ekologicznych i recyklingu. Z badań rynku wiadomo, że początkowo klienci wybierali
silniki zaburtowe Honda głównie ze względu na bezawaryjność, niskie zużycie paliwa i prosta obsługę. Gdy świadomość ochrony środowiska naturalnego zyskała na ważności, Honda miała gotowe rozwiązania technologiczne i olbrzymie doświadczenie w budowie ekologicznych silników. Konkurencja musiała się dopiero tego szybko nauczyć. Dlatego dzisiaj podnosząc pokrywę silnika Honda zobaczysz to, o czym inni tylko marzyć.
Honda to trafny wybór.Silniki zaburtowe Honda (wszystkie modele) począwszy od 2,3 do 225 KM produkowane są tylko w Japonii, co gwarantuje najwyższą jakość tych produktów. Chcesz zobaczyć efekty?
Spójrz pod pokrywę naszego silnika, zobacz jak jest wykonany i porównaj go z innymi. Najwyższa jakoś i niezawodność, czego jesteśmy pewni, pozwala nam zaoferować doskonałe, ekologiczne silniki objęte najdłuższą na rynku gwarancją. W budowie silników zaburtowych dużej mocy, Honda wykorzystuje wiele elementów niezawodnych silników samochodowych powszechnie znanych z legendarnej żywotności i wysokich osiągów.
Błyskotliwe rozwiązania dla naszego środowiskaNowe, drastyczne regulacje prawne odnośnie emisji spalin i głośności wprowadzone w USA i Szwajcarii, wymusiły na wszystkich producentach
silników dwusuwowych do łodzi rozpoczęcie wyścigu w przystosowaniu swoich konstrukcji do nowych wymogów i szybkiego rozpoczęcia produkcji ekologicznych
silników czterosuwowych. Jak wynika z historii koncernu, Honda posiada ponad 45 letnie doświadczenie w budowie
silników czterosuwowych do łodzi, co w porównaniu z zaledwie kilkuletnim stażem konkurentów przyczynia się do olbrzymiej popularności jej produktów.
Czym charakteryzują się silniki HONDA?Odpowiadając w skrócie, to najniższym poziomem emisji spalin.
Od wielu, wielu lat czterosuwowe
silniki zaburtowe Honda są z tego znane. Dla przeciętnego zjadacza chleba jest to jednak tylko bardzo modny slogan. W praktyce oznacza zaś bardzo efektywny proces spalania, który przekłada się na najniższe zużycie paliwa oraz dobre osiągi silników. Najlepszym tego przykładem mogą być silniki
BF 225,
BF 150,
BF 90,
BF 60, czy
BF 50.
Aby osiągi tych silników były nie tylko dobre, ale bardzo dobre, Honda stosuje kilka unikalnych, opatentowanych rozwiązań technicznych, takich jak system BLAST zwiększający moment obrotowy w zakresie niskich obrotów czy ECOmo/Lean Burn Feedback polegający na optymalizacji składu mieszanki paliwowo-powietrznej w zależności od stopnia obciążenia silnika. Stosuje również znany od dawna z silników samochodowych system zmiennych faz rozrządu V-TEC.
Efektem tych prac są bardzo szybkie, ekonomiczne, ciche i ekologiczne silniki do łodzi. O zaawansowaniu tych konstrukcji świadczy to, że silniki te spełniają nie tylko obecnie obowiązujące normy emisji spalin, ale również te, które zaczną obowiązywać dopiero za kilka lat.
To co spotkamy się nad wodą?